Sebastian Przyborowski i Joanna Drabent razem rozwijali swoją wizję platformy ułatwiającej kontakty z mediami i zbudowali produkt używany przez tysiące specjalistów PR i marketingowców na świecie.
- Osiągnęliśmy więcej, niż kiedykolwiek marzyłam. Stworzyliśmy coś wyjątkowego - firmę, która ceni uczciwość, kreatywność i doskonałość - podsumowuje Joanna Drabent. - Jestem przekonana, że te fundamenty, w połączeniu z pasją i strategicznym myśleniem Sebastiana, pomogą Prowly rozwijać się i osiągać nowe szczyty.
- Nasza wizja pozostaje niezmienna od samego początku – chcemy by codzienna praca w PR była łatwiejsza – mówi Przyborowski. - Obecny rozwój technologiczny pozwala nam realizować ją korzystając z przełomowych technologii i udostępniać naszym klientom rozwiązania oparte o AI oraz zaawansowaną analitykę - dodaje.

Założone w 2013 roku Prowly obsługujące dziś 7000 specjalistów komunikacji z 90 krajów. Firmę w 2020 roku przejęła amerykańska spółka Semrush.











