Josera z międzynarodową kampanią relaunchową. Nowy sposób prezentacji marki

Josera, marka karm dla czworonogów, rozpoczyna nowy etap komunikacji z rynkiem. Rusza międzynarodowa kampania pod hasłem "Prawdziwa pasja. Do tego, co w środku".

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Josera z międzynarodową kampanią relaunchową. Nowy sposób prezentacji marki
Mat. prasowe

Kampania, która wystartowała 6 października, prowadzona jest równolegle w Polsce i Niemczech, co podkreśla jej międzynarodowy charakter. Głównym środkiem przekazu jest spot dostępny m.in. na platformie YouTube, w mediach społecznościowych oraz telewizji wraz z billboardem sponsorskim.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja KNSK Hamburg, a produkcję zrealizowała Czar Germany we współpracy z Renates Tierranch – organizacją specjalizującą się w pracy ze zwierzętami na planach filmowych.

Prawdziwa pasja. Do tego, co w środku. Smak, w którym twój pies się zakocha. Josera

Kampania marki Josera to nie tylko narracja, ale także odświeżony branding. Na opakowaniach karm pojawiły się motywy natury i fotografie prawdziwych zwierząt, a nazwy produktów zyskały prostszą i bardziej uniwersalną formę. To krok w stronę jeszcze lepszej komunikacji i budowania relacji z konsumentami, przy zachowaniu kluczowych atrybutów marki: pasji, tradycji i jakości — czytamy w komunikacie prasowym.

"W Josera otwieramy kolejny rozdział, w którym prawdziwa pasja spotyka się z tym, co naprawdę ważne. Od lat dbamy o pełne brzuchy naszych pupili, a relaunch jest dla nas okazją, by jeszcze mocniej podkreślić, że najbardziej liczy się dla nas dobrze zbilansowana dieta czworonogów. Nowe opakowania powstały tak, aby wspierać opiekunów w świadomym wyborze – z myślą o przejrzystości, czytelności i bliższym doświadczaniu marki" – mówi Elżbieta Juszczak, marketing manager Josera.

Kampanię wspierają także działania digital i PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów