Josera z międzynarodową kampanią relaunchową. Nowy sposób prezentacji marki

Josera, marka karm dla czworonogów, rozpoczyna nowy etap komunikacji z rynkiem. Rusza międzynarodowa kampania pod hasłem "Prawdziwa pasja. Do tego, co w środku".

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Josera z międzynarodową kampanią relaunchową. Nowy sposób prezentacji marki
Mat. prasowe

Kampania, która wystartowała 6 października, prowadzona jest równolegle w Polsce i Niemczech, co podkreśla jej międzynarodowy charakter. Głównym środkiem przekazu jest spot dostępny m.in. na platformie YouTube, w mediach społecznościowych oraz telewizji wraz z billboardem sponsorskim.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja KNSK Hamburg, a produkcję zrealizowała Czar Germany we współpracy z Renates Tierranch – organizacją specjalizującą się w pracy ze zwierzętami na planach filmowych.

Prawdziwa pasja. Do tego, co w środku. Smak, w którym twój pies się zakocha. Josera

Kampania marki Josera to nie tylko narracja, ale także odświeżony branding. Na opakowaniach karm pojawiły się motywy natury i fotografie prawdziwych zwierząt, a nazwy produktów zyskały prostszą i bardziej uniwersalną formę. To krok w stronę jeszcze lepszej komunikacji i budowania relacji z konsumentami, przy zachowaniu kluczowych atrybutów marki: pasji, tradycji i jakości — czytamy w komunikacie prasowym.

"W Josera otwieramy kolejny rozdział, w którym prawdziwa pasja spotyka się z tym, co naprawdę ważne. Od lat dbamy o pełne brzuchy naszych pupili, a relaunch jest dla nas okazją, by jeszcze mocniej podkreślić, że najbardziej liczy się dla nas dobrze zbilansowana dieta czworonogów. Nowe opakowania powstały tak, aby wspierać opiekunów w świadomym wyborze – z myślą o przejrzystości, czytelności i bliższym doświadczaniu marki" – mówi Elżbieta Juszczak, marketing manager Josera.

Kampanię wspierają także działania digital i PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?