Kampania, która wystartowała 6 października, prowadzona jest równolegle w Polsce i Niemczech, co podkreśla jej międzynarodowy charakter. Głównym środkiem przekazu jest spot dostępny m.in. na platformie YouTube, w mediach społecznościowych oraz telewizji wraz z billboardem sponsorskim.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja KNSK Hamburg, a produkcję zrealizowała Czar Germany we współpracy z Renates Tierranch – organizacją specjalizującą się w pracy ze zwierzętami na planach filmowych.
Prawdziwa pasja. Do tego, co w środku. Smak, w którym twój pies się zakocha. Josera

Kampania marki Josera to nie tylko narracja, ale także odświeżony branding. Na opakowaniach karm pojawiły się motywy natury i fotografie prawdziwych zwierząt, a nazwy produktów zyskały prostszą i bardziej uniwersalną formę. To krok w stronę jeszcze lepszej komunikacji i budowania relacji z konsumentami, przy zachowaniu kluczowych atrybutów marki: pasji, tradycji i jakości — czytamy w komunikacie prasowym.
"W Josera otwieramy kolejny rozdział, w którym prawdziwa pasja spotyka się z tym, co naprawdę ważne. Od lat dbamy o pełne brzuchy naszych pupili, a relaunch jest dla nas okazją, by jeszcze mocniej podkreślić, że najbardziej liczy się dla nas dobrze zbilansowana dieta czworonogów. Nowe opakowania powstały tak, aby wspierać opiekunów w świadomym wyborze – z myślą o przejrzystości, czytelności i bliższym doświadczaniu marki" – mówi Elżbieta Juszczak, marketing manager Josera.

Kampanię wspierają także działania digital i PR.











