Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wodywprowadzonej na rynek w kwietniu 2008. Produkt jest skierowany dodzieci między 7 a 12 rokiem życia. W kreacji, obejmującej reklamętelewizyjną, prasową i internetową, wykorzystano postacie ze świataJupika.
Pierwsze reklamy pojawily się w prasie handlowej już w kwietniu.Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w TV iinternecie. Na potrzeby kampanii PND Futura przygotowałatrzydziestosekundowe i pietnastosekundowe spoty telewizyjne.
Kampania telewizyjna potrwa do czerwca i będzie emitowana wkanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych i rodzinnychoraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Od końca maja do połowyczerwca przewidziana jest silna kampania internetowa pokazującapiętnastosekundowy spot, wyświetlana na stronach internetowych,przeznaczonych dla dzieci. W lipcu przewidziana jest reklama nowegoproduktu w Kaczorze Donaldzie wraz z dodatkiem piłki plażowej zwzorem Jupik Aqua.

Informacje o kampanii reklamowejHasło kampanii: JUPIK AquaRozpoczęcie: kwiecień (prasa), 12 maja (TV)Zakończenie: 22 czerwca (TV)Typ medium: TV, prasa, internetGrupa docelowa: rodziceDom mediowy: Mind Share PolskaDom produkcyjny: PND Futura / Virtual MagicManager projektu: Patrycja Giurko, Kofola HoldingArt director: Artur SzygulskiCopywriter: Marcin HamkałoAccount: Michał PawlaczekAgencja reklamowa: PND FuturaScenariusz: Marcin HamkałoReżyseria: Daniel ZduńczykMontaż: Daniel ZduńczykMuzyka: Piotr Dziubek.











