Oparta na content marketingu witryna internetowa www.jupikwzywa.pl jest interaktywną platformą, która promuje nowy wizerunek marki Jupik, w całości nawiązując do spotu telewizyjnego.
Głównymi elementami strony są materiały wideo zachęcające do interakcji z bohaterami reklamy oraz konkurs. Najbardziej kreatywni uczestnicy mogą wygrać w nim m.in. profesjonalną sesję zdjęciową dla całej rodziny, która trafi na okładkę magazynu "GAGA", dyplom "Świadomego rodzica" wręczony osobiście przez ambasadorkę marki Małgorzatę Ohme oraz kamerę Go Pro.
Nowy serwis składa się z kilku działów: sekcji produktowej (prezentacja nowych napojów marki Jupik i wody Jupik Aqua), sekcji "Nowy Jupik" (przedstawia filozofię marki), kącika porad Małgorzaty Ohme, bazy inspiracji do zabaw i gier zespołowych "Kraina Zabaw" oraz konkursu. Na stronie głównej widzimy grupę dzieci bawiących się na podwórku, a każdy odwiedzający może wejść z nimi w interakcję i zaangażować się w zabawę.

W pracy nad serwisem wykorzystano takie technologie jak html5, css3, jquery, html video i html audio. Użyto również technik RWD (responsive web design), hamburger menu, full browser video i interactive video oraz zastosowano efekt "parallaxscrolling".
Za projekt i wdrożenie nowego serwisu internetowego marki Jupik oraz poprzedzającego go teasera odpowiada agencja OS3.











