Just dla Polmos Lublin

Polmos Lublin rozpoczął telewizyjną kampanię informacyjną, dotyczącą wejścia spółki na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Spot telewizyjny przygotowany przez agencję JUST opiera się na bezpośredniej wypowiedzi większościowego udziałowca Polmosu Lublin S.A., Janusza Palikota, który informuje o zmianach zachodzących w spółce. Silna pozycja firmy na rynku, ponad stuletnia tradycja oraz skuteczne metody zarządzania otworzyły przed Polmosem Lublin S.A. drogę na WGPW. Spot zachęca do zapoznania się z prospektem emisyjnym spółki.

W drugiej części kampanii emitowana będzie piętnastosekundowa wersja spotu informująca o dacie rozpoczęcia zapisów na akcje w obrocie publicznym.

Kampania wystartowała 3 stycznia i potrwa do 21 stycznia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Spoty emitowane są w telewizji TVN, TVN24 oraz Polsat i TV4.

Kampania telewizyjna wspiera jest przez działania w obszarze prasy i internetu.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"