Pomysł marki Castrol jest nowością na naszym rynku. Nikt wcześniej nie przedstawił tak kompleksowej propozycji dla warsztatów niezależnych. Oferta Castrol Service Plus jest dostępna dla każdego warsztatu, nawet niewielkiego.
Wraz z nawiązaniem współpracy warsztat otrzymuje pakiet materiałów, przydatnych w oznaczeniu warsztatu i ułatwiających codzienną pracę, jak na przykład tabele doboru środków smarnych, przywieszki wymiany oleju, cenione przez klientów książeczki serwisowe czy tablicę z nazwą warsztatu. Istnieje także możliwość wyposażenia pracowników w kombinezony robocze Berendsen, a firma zapewnia dostarczenie, serwisowanie, znakowanie personalne wraz z dowozem i wymianą zużytych kombinezonów.
Castrol Service Plus to również dostęp do szkoleń – technicznych i produktowych, w czasie których uczestnicy poznają zasady prawidłowego dobierania i stosowania olejów oraz innych płynów eksploatacyjnych. To bardzo ważne, gdyż właśnie mechanicy i doradcy serwisowi są dla wielu klientów najważniejszym źródłem informacji na temat olejów i bardzo często polegają na ich opinii przy doborze odpowiedniego środka smarnego. Dodatkowo odbywają się szkolenia sprzedażowe, podczas których uczestnicy dowiadują się, jak odpowiadać na trudne pytania, rozwiązywać problemy, zdobyć zaufanie i budować relacje z klientami.

Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.warsztat.castrol.pl. Przez specjalny formularz (http://warsztat.castrol.pl/dzial-techniczny/) można zadać pytanie specjalistom działu technicznego Castrol. Aby mieć dostęp do wiedzy, tabel zaleceń i doboru środków smarnych oraz innych informacji produktowych warto wejść na http://warsztat.castrol.pl/pliki-do-pobrania/. Osoby, które chcą być na bieżąco i posiadać aktualną wiedzę na temat środków smarnych, mogą zapisać się do newslettera technicznego (http://warsztat.castrol.pl/newsletter/).
dostarczył
infoWire.pl











