Wiosną Polsat pokazywał 14. sezon „Kabaretu na żywo”, tym razem cykl oglądać można było pod marką „Kabaret na żywo. Nowy skŁad 2”. Średnia widownia audycji w okresie od 5 marca do 23 kwietnia br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 11,14 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie 16-49 oraz 11,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek. Oglądało go 1,70 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie wiosną ub.r. „Kabaret na żywo. Nowy skŁad” śledziło 1,46 mln osób, co przełożyło się na 10,32 proc. udziału w 4+ i 10,08 proc. w 16-49. Kabaretowy program zyskał 60 tys. oglądających.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-ninja-warrior-polska-kto-wygral,7169664638031489a ##
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.
Nowy sezon jesienią w sobotnim prime-time
Program „Kabaret na żywo”, który dotąd emitowany był w Polsacie w niedziele, jesienią ma pojawiać na antenie w sobotnie wieczory. Natomiast w niedziele zamiast niego widzowie zobaczą kolejną edycję show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.












