Kamil Kopka na czele sprzedaży on-line Burdy

Kamil Kopka z początkiem października br. dołączył do zespołu spółki Burda Media Polska. Objął tam nowo utworzone stanowisko head of digital sales.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kopka będzie kierował w Burdzie działem sprzedaży on-line, odpowiedzialnym za sprzedaż reklam we wszystkich serwisach internetowych wydawnictwa jak m.in. Elle.pl, Chip.pl, Burda.pl czy Crn.pl.

Poprzednio Kamil Kopka był szefem działu sprzedaży w internetowym serwisie o modzie Lamode.info. Wcześniej pracował w biurze reklamy TVN Media.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech