Kampania Citroen Jumper

Ruszyła kolejna kampania dla marek Citroën Jumper, Citroën Berlingo Furgon, Citroën C15 przygotowana przez Euro RSCG Warsaw

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje prasę ogólnopolską (GW, Fakt, Rzeczpospolita, Super Express, Polityka, Newsweek, Wprost), prasę lokalną, radio (Radio Zet, RMF FM, PR 3) oraz internet.

Kampania informuje o możliwości nabycia Citroena Jumpera z rabatem w wysokości 28 tys. złotych i potrwa do końca maja 2005.

Klientom i firmom zainteresowanym innymi modelami z gamy samochodów dostawczych Citroëna zaoferowano Citroëna Berlingo Furgon oraz C15 w specjalnych cenach.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Iniviative Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"