Kampania i konkurs na nazwy statków reklamują Stena Line

Na outdoorze trwa kampania reklamowa przewozów promowych Stena Line do Szwecji. Firmę promuje również konkurs na nazwy jej nowych statków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Outdoorowa kampania Stena Line reklamuje przewozy promowe z Gdyni do Szwecji. W akcji wykorzystywane są różne layouty – podkreślające zarówno korzystne warunki cenowe tej oferty, jak i atrakcje turystyczne w samej Szwecji. Ponadto firma ogłosiła konkurs na nazwy statków, które w najbliższym czasie trafią do portów po przebudowie. Propozycje można zgłaszać do końca kwietnia, a na ponad 300 uczestników czekają nagrody.

grafika

Outdoorowa akcja reklamowa Stena Line obejmuje nośniki w Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach. Kreacją kampanii i planowaniem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa Mediafocus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej