Kampania Internetowa firmy Xella

Z początkiem listopada br. firma Xella rozpoczęła zintegrowaną komunikację w Internecie, uruchomiając trzy nowe portale.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania internetowa prowadzona na ponad 30 portalach tematycznych jest także wsparta działaniami promocyjnymi w wybranych mediach drukowanych oraz mailingiem newslettera do zarejestrowanych osób.

„O otwarciu portalu www.xella20cm.pl zdecydowały możliwości interakcji, jaką daje komunikacja w Internecie. Dzisiaj właśnie Internet jest pierwszym źródłem w poszukiwaniu informacji na konkretny temat. Użytkownik przestaje tutaj być biernym widzem, tylko sam wybiera interesujące go treści i informacje związane z budową domu. Dodatkowo właśnie w Internecie, my jako firma, możemy w atrakcyjny sposób wzbogacić te treści o przekaz audiowizualny. Takiej możliwości nie dają media drukowane.” - powiedziała Monika Rustecka, Specjalista ds. Marketingu i PR, z firmy Xella Sp. z o.o. „Pomyśleliśmy o uzupełnieniu oferty dla osób planujących budowę domu lub budynku gospodarczego, stworzyliśmy interaktywny kalkulator budowlany www.xella-kalkulator.pl. Przy jego pomocy można dokładnie obliczyć koszt budowy na podstawie posiadanego projektu architektonicznego.” Kalkulator budowlany Xella jest zaawansowanym technologicznie programem, który, po zarejestrowaniu się w bazie użytkowników, można bezpłatnie pobrać ze strony www.xella-kalkulator.pl. Przez tajniki programu poprowadzi internautów interaktywny samouczek. Kolejna oferta internetowa Xelli skierowana jest do aktywnych inwestorów w branży rolnej. Witryna umieszczona jest na stronie SILKA dla Rolnictwa – www.portalrolniczy.pl, a jej odbiorcy znajdą informacje o najważniejszych instytucjach rolnych, kalendarium różnorodnych wydarzeń, terminy składania wniosków o dopłaty oraz wiadomości o systemie SILKA.

„Uruchomienie przez naszą firmę witryny www.portalrolniczy.pl podyktowane było stale rosnącym zainteresowaniem produktami SILKA do realizacji budynków inwentarskich i gospodarczych”, - mówi Monika Rustecka z firmy Xella. „Postanowiliśmy zbudować portal, na którego stronach będzie można znaleźć zarówno informacje administracyjno-ekonomiczne dotyczące najważniejszych inwestycji rolnych, jak również informacje dotyczące realizacji nowych inwestycji właśnie w naszej technologii.”  W pierwszych dniach kampanii nowe portale Xella odwiedziło blisko 5 000 unikalnych użytkowników.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP