Kampania olimpijska Cyfry+

6 lutego rusza nowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla Cyfry+ kampanię związaną z rozpoczynającą się 10 lutego zimową olimpiadą w Turynie. Spot reklamowy informuje o olimpijskiej promocji przy zakupie Cyfry+. Podkreślana cyfrową jakość transmisji dodatkowo zachęca fanów zimowych sportów do zakupu platformy, przez którą emitowane będą 24-godzinne relacje z igrzysk.

Reklama rozpoczyna się od zwierzeń kibica, który w towarzystwie kolegów marzy o wyjeździe na olimpiadę. Kreacja kampanii opiera się na pokazaniu dynamicznych, porywających widzów ujęć kilku olimpijskich dyscyplin sportowych i dowodzi, że z CYFRĄ+ Turyn jest na wyciągnięcie ręki – bohaterowie reklamy przez chwilę są na boisku podczas meczu hokeja.

W 2006r. Cyfra+ kontynuuje doskonale sprawdzającą się strategię ikony marki, wprowadzoną do komunikacji w 2004 r. Według badań ilościowych przeprowadzonych na zlecenie Canal+ Cyfrowego przez instytut badawczy 4P Research Mix w grudniu 2005 r. kobieta w srebrnym kostiumie jest kojarzona  przez 85% przedstawicieli grupy docelowej, zaś sama postać jest oceniana jako sympatyczna (84%), nowoczesna (81%), bardzo atrakcyjna (80%), zachęcająca do zainteresowania się ofertą Cyfry+ (72%).

Strategią marki w 2006 r. jest jeszcze większe zrozumienie potrzeb i pasji widzów oraz oferowanie dokładnie takiej rozrywki, informacji i edukacji, jakiej potrzebują. Cyfrelia jako ambasador Cyfry+ ma komunikować tę myśl w kolejnych kampaniach.

Reklama olimpijska adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-49 lat, oczekujących od telewizji dopełnienia ich pasji przez dostarczenie wyjątkowych przeżyć, niezwykłych odkryć, intensywnych emocji i wrażeń, których poszukują w swoim życiu.

Spot pod tytułem „Hokej” będzie można oglądać do 26 lutego w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV Puls oraz Tele5.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaplanning Group, a za kreację materiałów BTL-owych przeznaczonych do punktów sprzedaży odpowiedzialna była agencja Adah Advertising.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"