Kampania reklamowa piwa Lech

Lowe GGK autorem olimpijskiej kampanii reklamowej piwa Lech

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła realizację olimpijskiej kampanii reklamowej piwa Lech, która potrwa do końca sierpnia br - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

W ogólnopolskich działaniach reklamowych zostaną wykorzystane wszystkie kluczowe media: telewizja (spoty 30- i 15-sekundowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawią się w głównych ogólnopolskich stacjach: TVP, Polsat, TVN i TV4, oraz w kanałach Discovery i Canal Plus), outdoor (tablice 6x3 m) oraz prasa ogólnopolska i stacje radiowe.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 Kompania Piwowarska SA  jest jednym ze sponsorów polskiej reprezentacji, która pojedzie na olimpiadę Ateny 2004.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów