Kampania społeczna w MTV

MTV przekonuje młodych ludzi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W maju 2003 roku na antenie MTV Polska i MTV Classic rozpoczęła się dwumiesięczna kampania społeczna, której celem jest przekonanie młodych ludzi do głosowania w referendum unijnym i wyborach powszechnych. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 18 - 29 lat.

"Daliśmy szansę reżyserom i scenarzystom młodego pokolenia, którzy już wcześniej zetknęli się z różnymi tematami społecznymi" - opowiada o poszukiwaniu scenariuszy do spotów - Derrick Ogrodny, Dyrektor Kreatywny MTV. Termin składania scenariuszy minął z końcem lutego 2003. Spośród dziewięciu osób pracownicy MTV wyłonili zwycięzców - Marcina Fischera i Marka Lechkiego. Na podstawie wybranych scenariuszy zostaną wyprodukowane 3 spoty propagujące głosowanie. MTV pokrywa wszystkie koszty organizacji produkcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online