Kanał Zero traci znanego dziennikarza. "Dostałem inną ofertę pracy"

Dziennikarz śledczy Mariusz Zielke rozstaje się z Kanałem Zero. - Po prostu dostałem inną ofertę pracy i zdecydowałem się ją przyjąć - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Zielke.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Kanał Zero traci znanego dziennikarza. "Dostałem inną ofertę pracy"
Mariusz Zielke, fot. screen z YouTube

W styczniu br. informowaliśmy, że Mariusz Zielke dołączył do Kanału Zero. Teraz okazuje się, że rozstał się już z projektem Krzysztofa Stanowskiego. - To ja odszedłem z Kanału Zero - przekazał Zielke w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

I dodał: „Nie ma żadnego konfliktu, sporu. Po prostu dostałem inną ofertę pracy i zdecydowałem się ją przyjąć. Realizuję już kolejny film dla innego producenta. O szczegółach będę informował w odpowiednim czasie.” Poprosiliśmy Krzysztofa Stanowskiego o komentarz, ale do momentu publikacji tego artykułu nie otrzymaliśmy od niego odpowiedzi.

Mariusz Zielke rozstał się z Kanałem Zero

Mariusz Zielke zdążył przygotować w Kanale Zero godzinny film dokumentalny „Michał Wiśniewski: oszust czy ofiara?”. Materiał został opublikowany 3 lutego a więc dwa dni po oficjalnym starcie projektu Stanowskiego. Do tej pory film zebrał ponad 1 mln wyświetleń.

Dwa dni po emisji dokumentu Wiśniewski wystąpił także w programie „Godzina zero”, który prowadził Stanowski. Mariusz Zielke stwierdził, że film o Michale Wiśniewskim nie miał żadnego wpływu na jego odejście z Kanału Zero.

Zielke to dziennikarz śledczy, przez lata związany z „Pulsem Biznesu”. Od 2009 roku nie współpracuje z żadną zewnętrzną redakcją, przygotowuje m.in. publikacje w internecie oraz pisze książki.

Projekt Stanowskiego ma już ponad milion subskrypcji

W 2019 roku Mariusz Zielke wypuścił cykl artykułów na temat muzyka jazzowego Krzysztofa S. , któremu zarzucił popełnianie czynów pedofilskich. Na ten temat nagrał także film dokumentalny „Bagno”.

Kanał Zero ma już ponad 1,04 mln subskrybentów, a wszystkie filmy na tym kanale zebrały prawie 105 mln wyświetleń. Najpopularniejsze nagrania to: „Dziennikarskie zero: „Cała prawda o Derpienski” (3,5 mln odsłon) oraz „Godzina zero - wywiad z Andrzejem Dudą” (2,8 mln). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji