Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,63 proc. po wzroście aż o78,1 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Kanał wiosną br. wprowadził do ramówki m.in. nowe, wysokobudżetowe produkcje „Perfekcyjna pani domu” i „Smakuj świat z Pascalem”, w ramówce umieścił też m.in. wieczorne pasmo dokumentów o zbrodniach, a zrezygnował natomiast z części pozycji studyjnych jak program „Matki i córki” Jolanty i Aleksandry Kwaśniewskich (dowiedz się więcej).

- Widzowie chcą oglądać historie, które wzruszają, zadziwiają, zaskakują, szokują, a czasem nawet przerażają i straszą. W tym sezonie postawiliśmy na jakość i emocje i tak próbujemy uwieść naszych widzów - mówi nam Małgorzata Łupina, która od połowy grudnia br. kieruje TVN Style (zastąpiła wtedy Yvette Żółtowską-Darską, więcej na ten temat).

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, jednak jego udział wzrósł o 22,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium utrzymało się TLC. Jego udział w marcu br. to niecałe 0,51 proc., po wzroście aż o 46,8 proc

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż ośmiokrotnie i wyniósł 0,09 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na ósmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, który stracił aż 62,5 proc., a jego udział nawet nie przekroczył 0,01 proc.

W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w maju br. także był kanał TVN Style (0,86 proc. udziału, wzrost aż o 80 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo (0,82 proc. udziału, wzrost o 16,2 proc.), a trzecie było TLC ( 0,69 proc., + 29,7 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+, który zanotował aż jedenastokrotnie wyższy wynik, niż w maju ub.r. Liderem spadku także i tutaj był Fashion, który stracił połowę udziału.

Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był  magazyn poradnikowy “Wiem, co jem”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 237 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż sześć programów tej stacji. Trzy pozycje wprowadziło TLC, a jedną - TVN Turbo.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online