W ramach kampanii „A Line-up Unlike Any Other” przygotowała interaktywne billboardy w kształcie kaset magnetofonowych, na których odtwarzane są audiobooki i podcasty poświęcone kryminalnemu półświatkowi. Pierwsza seria historii do odsłuchania nosi tytuł "93 kobiety".
Aby odsłuchać treść "zaszytą" na billboardzie, należy zeskanować znajdujący się na nim kod QR, przekierowujący do strony audible.co.uk.
Billboardy zostaną zamieszczone w kilu lokalizacjach w Wielkiej Brytanii - w Brixton w Londynie (od 22 czerwca), w Salford, w Greater Manchester (od 4 lipca). Kampania będzie prowadzona w telewizji, VoD, w kinach, na portalach społecznościowych oraz w digitalu. Na jej potrzeby powstał także spot.

Ta kampania pokazuje niezwykłą, porywającą i często niewygodną rzeczywistość, w której codziennie popełniane są przestępstwa, a szczególny nacisk kładzie na ofiary, które zbyt często pozostają niewysłuchane - mówi o akcji Albert Hogan, starszy dyrektor ds. marketingu treści i marki Audible.
Aktywacja powstała we współpracy z agencją Talon.











