WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Firma

Pro Optima Sp. z o.o.
Kategorie Firmy Badawcze, Firmy Badawcze, Firmy Konsultingowe, Firmy Szkoleniowe,
Rok powstania 2003
Liczba pracowników
Region(Województwo) Małopolskie
Miasto Kraków
Adres Ul Grzegórzecka 10 B/ 205; 31-530 Kraków
Telefon 12 397 79 51
Fax 12 378 35 52
WWW http://www.prooptima.pl

Opis działalności

Realizujemy projekty zwiększające efektywność organizacji. Specjalizujemy się w usługach, dzięki którym zwiększają się możliwości osiągania sukcesów oraz realizowania celów biznesowych i życiowych naszych klientów. Naszym głównym dążeniem jest doskonalenie sprawności organizacyjnej przedsiębiorstw poprzez zwiększanie efektywności indywidualnej i zespołowej ich pracowników. Dążymy do tego aby inwestycja w rozwój kadry stawała się dla przedsiębiorstwa strategiczną dźwignią rozwoju. W realizacji projektów doradczych, coachingowych i szkoleniowych stosujemy autorską metodykę OCB. Służy ona dopasowaniu zakresu merytorycznego realizowanych projektów do strategicznych celów rozwojowych przedsiębiorstwa. Proponujemy Państwu zwiększenie efektywności organizacji poprzez: Rozpoznanie silnych stron, na których można budować przewagę konkurencyjną; Odkrywanie elementów kultury organizacji warunkujących jej produktywność oraz identyfikację strategicznych dźwigni wzrostu; Rozwój kompetencji kluczowych do realizacji celów firmy, czyli kreowanie produktywnego środowiska i odpowiedzialnych postaw członków organizacji; Wzmacnianie motywacji i odpowiedzialności za własny rozwój pracowników, a także elastyczności i zdolności uczenia się na własnych doświadczeniach; Eliminowanie przyczyn i mechanizmów obecnych problemów, np. stagnacji, spadku sprzedaży, obniżenia jakości obsługi klienta, spadku jakości produktu; Wykorzystanie informacji zwrotnych wynikających z ewaluacji prowadzonych projektów. Najpopularniejsze szkolenia: Sprzedaż poprzez ACTIVE SELLING QUESTIONING Kierowanie ludźmi - podstawowe kompetencje menedżera Zasady komunikacji w kontaktach interpersonalnych Sztuka negocjacji dla menedżerów i handlowców Coaching jako narzędzie menedżera Prezentacja i autoprezentacja jako narzędzie wpływu Asertywność i radzenie sobie z trudnymi zachowaniami Kontakt handlowy jako dynamiczny proces sprzedaży - budowanie długotrwałych relacji z klientami Doskonalenie standardów sprzedaży i obsługi klienta Kontakt z trudnym klientem Obsługa klienta przez telefon Team building - czyli jak uzyskać synergie współpracującego zespołu Kreatywne rozwiązywanie problemów W celu przedstawienia szczegółów propozycji prześlemy ofertę i chętnie się z Państwem spotkamy. Sukces to kwestia twórczych decyzji. Zapraszamy do współpracy.

Ostatnio dodane firmy

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ