Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski

Meta ogłosiła rozszerzenie możliwości kontroli filtrów asortymentu (inventory filter) pozwalających reklamodawcom nadzorować typ treści wyświetlanych obok ich reklam. Teraz funkcja jest obsługiwana w języku polskim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski

Filtr asortymentu pozwala reklamodawcom kontrolować typ treści wyświetlanych obok ich reklam. Można wybrać jeden z dostępnych filtrów: rozszerzony (wyświetlanie wszystkich monetyzowanych treści), średni (wykluczenie treści średnio kontrowersyjnych) oraz ograniczony (wykluczenie dodatkowych kontrowersyjnych treści i transmisji wideo na żywo). Ostatni z wymienionych może jednak ścinać zasięg i zwiększyć koszty.

Filtr asortymentu umożliwia kontrolę nad poziomem kontrowersyjności treści organicznych, w których pojawiają się reklamy danej marki w reklamach w Aktualnościach (Aktualności na Facebooku, Rolki na Facebooku, Aktualności na Instagramie na urządzenia mobilne i Rolki na Instagramie) lub reklamach w zawartości (wideo typu in-stream na Facebooku, reklamy w rolkach na Facebooku, reklamy w rolkach na Instagramie oraz Meta Audience Network). 

Nowe języki w filtrach asortymentu

Ekspansja na nowe języki (polski, włoski, szwedzki, hindi i 12 innych języków używanych w Indiach) to kolejny krok w kierunku zapewnienia reklamodawcom na całym świecie narzędzi do kontrolowania ich środowisk reklamowych w oparciu o określone preferencje i unikatowe cechy.  

- Jesteśmy podekscytowani informacją o wprowadzeniu dodatkowych języków europejskich dla filtra asortymentu w Aktualnościach i Rolkach. Dzięki temu czujemy się jeszcze pewniej w prowadzeniu naszych kampanii na platformach Meta. Takie inicjatywy pozwalają nam odblokować nowe możliwości i osiągnąć znaczące wyniki, jeszcze bardziej wzmacniając naszą obecność cyfrową – mówi Jakub Ignaczak, chief digital media officer L'Oreal w Polsce i krajach bałtyckich.

W zeszłym kwartale wpływy reklamowe Meta Platforms zwiększyły się rok do roku z 28,1 do 35,63 mld dolarów. W USA i Kanadzie nastąpił wzrost z 12,71 do 15,45 mld dolarów, w Europie - z 6,27 do 8,33 mld, w Azji i regionie Pacyfiku - z 5,89 do 7,34 mld, a w pozostałych regionach - z 3,23 do 4,52 mld.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg