Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski

Meta ogłosiła rozszerzenie możliwości kontroli filtrów asortymentu (inventory filter) pozwalających reklamodawcom nadzorować typ treści wyświetlanych obok ich reklam. Teraz funkcja jest obsługiwana w języku polskim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Meta ogłasza ważną aktualizację dla reklamodawców z Polski

Filtr asortymentu pozwala reklamodawcom kontrolować typ treści wyświetlanych obok ich reklam. Można wybrać jeden z dostępnych filtrów: rozszerzony (wyświetlanie wszystkich monetyzowanych treści), średni (wykluczenie treści średnio kontrowersyjnych) oraz ograniczony (wykluczenie dodatkowych kontrowersyjnych treści i transmisji wideo na żywo). Ostatni z wymienionych może jednak ścinać zasięg i zwiększyć koszty.

Filtr asortymentu umożliwia kontrolę nad poziomem kontrowersyjności treści organicznych, w których pojawiają się reklamy danej marki w reklamach w Aktualnościach (Aktualności na Facebooku, Rolki na Facebooku, Aktualności na Instagramie na urządzenia mobilne i Rolki na Instagramie) lub reklamach w zawartości (wideo typu in-stream na Facebooku, reklamy w rolkach na Facebooku, reklamy w rolkach na Instagramie oraz Meta Audience Network). 

Nowe języki w filtrach asortymentu

Ekspansja na nowe języki (polski, włoski, szwedzki, hindi i 12 innych języków używanych w Indiach) to kolejny krok w kierunku zapewnienia reklamodawcom na całym świecie narzędzi do kontrolowania ich środowisk reklamowych w oparciu o określone preferencje i unikatowe cechy.  

- Jesteśmy podekscytowani informacją o wprowadzeniu dodatkowych języków europejskich dla filtra asortymentu w Aktualnościach i Rolkach. Dzięki temu czujemy się jeszcze pewniej w prowadzeniu naszych kampanii na platformach Meta. Takie inicjatywy pozwalają nam odblokować nowe możliwości i osiągnąć znaczące wyniki, jeszcze bardziej wzmacniając naszą obecność cyfrową – mówi Jakub Ignaczak, chief digital media officer L'Oreal w Polsce i krajach bałtyckich.

W zeszłym kwartale wpływy reklamowe Meta Platforms zwiększyły się rok do roku z 28,1 do 35,63 mld dolarów. W USA i Kanadzie nastąpił wzrost z 12,71 do 15,45 mld dolarów, w Europie - z 6,27 do 8,33 mld, w Azji i regionie Pacyfiku - z 5,89 do 7,34 mld, a w pozostałych regionach - z 3,23 do 4,52 mld.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski