W kolejnej odsłonie świątecznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania tradycyjnych, rodzinnych świąt. Szeroki asortyment sieci obejmuje jakościowe produkty w atrakcyjnych cenach – nie tylko charakterystyczne dla Bożego Narodzenia artykuły spożywcze, jak ryby, bakalie, pomarańcze czy słodycze, ale także prezenty dla najbliższych, artykuły dekoracyjne czy bożonarodzeniowe gadżety, które pomogą stworzyć świąteczną atmosferę.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kaufland-praca-zarobki-pan-benefit ##
W mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok, zaplanowano szereg humorystycznych materiałów video, memów i GIF-ów, pełnych świątecznych inspiracji i rozrywki oraz konkursy z nagrodami. Z kolei na kanale Pinterest oraz na stronie internetowej Kaufland można znaleźć przepisy na tradycyjne i nowoczesne bożonarodzeniowe potrawy z wykorzystaniem produktów dostępnych w sklepach sieci.

Elementem kampanii była również akcja charytatywna „Twoje punkty mają moc”, w ramach której klienci do 6 grudnia mogli przekazywać punkty na rzecz trzech organizacji – Fundacji Serca dla Maluszka, Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Caritas. Łączna kwota wsparcia wynosi 500 000 zł.
Świąteczna kampania sieci Kaufland jest szeroko komunikowana za pomocą nośników outdoor, w gazetkach promocyjnych, sklepach, jak również w telewizji, internecie, a także w wybranych sieciach kin, gdzie emitowane są główne spoty reklamowe.











