Kawa pod choinkę?

Trwają świąteczne animacje sprzedaży realizowane przez Partner ASM dla marki Segafredo Zanetti.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Hostessy Partner ASM promują świąteczny zestaw „Espresso Classico” w halach Makro na terenie całego kraju. Promocje potrwają do 12 grudnia br.

Animacja trwa przez dwa tygodnie we wszystkich halach Makro. Jej celem jest oczywiście zwiększenie sprzedaży. Z okazji świąt firma chciała docenić wiernych klientów marki Segafredo a także poprzez atrakcyjny gadżet skłonić do zakupu tych którzy marki nie znają lub nie mieli okazji spróbować kawy.

Partner ASM pracuje dla Segafredo Zanetti od dwóch lat.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele