Klienci Play z pomocą assistance

P4 Sp. z o.o. (Play) wspólnie z Europ Assistance Polska przygotowało dla osób, które zawierają lub przedłużają umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dwa, specjalne pakiety usług assistance „MultiSerwis” i „Asystent domowy”. Oferta zapewnia specjalistyczną pomoc w domu na wypadek losowych zdarzeń technicznych, a także konieczności napraw sprzętu AGD/RTV i PC.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Asystent domowy do usług

Pakiet usług pomocy domowej dostępny jest w dwóch wariantach. W ramach podstawowego assistance domowego, ubezpieczeni, w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego np. pożaru, zalania, wybuchu, czy wandalizmu lub uszkodzenia / zatrzaśnięcia zamka w miejscu zamieszkania mogą liczyć na interwencję specjalisty (ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, glazurnika, malarza, stolarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych). Wariant rozszerzony przewiduje ponadto pomoc specjalisty od napraw sprzętu RTV/AGD i PC w przypadku awarii tych sprzętów. Dodatkowo na życzenie ubezpieczonego otrzymuje on nielimitowany dostęp do informacji o sieci usługodawców.

MultiSerwis pomocny w naprawie

Jeżeli awarii ulegnie np. pralka, suszarka, lodówka, zmywarka, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza,  odkurzacz lub ekspres do kawy, ubezpieczony otrzymuje pomoc specjalisty w zakresie napraw sprzętu AGD/ RTV. Ochrona w wariancie rozszerzonym obejmuje również np. odbiorniki telewizyjne i radiowe, odtwarzacze i nagrywarki np. VIDEO, DVD, zestawy Hi-Fi.

Wariant pełny zapewnia ponadto interwencję specjalisty w przypadku awarii kina domowego, anteny satelitarnej, czy komputera stacjonarnego. Wystarczy telefon do Centrum Alarmowego, które zorganizuje wizytę specjalisty wraz z pokryciem kosztów naprawy i w tym przypadku również części zamiennych.

Klienci cenią sobie pomoc specjalistów takich jak np. hydraulicy, ślusarze, elektrycy. Pakiet usług pomocy technicznej w domu zwiększa atrakcyjność oferty głównej partnera, a także stanowi wartość dodaną dla aktualnych i potencjalnych klientów – mówi Marta Tomczak-Koziupa, Koordynator projektu w Europ Assistance Polska.

Oba pakiety assistance skierowane są do klientów indywidualnych w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz klientów biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"