"Kobiece Dni z Ibuprom'em"

Rozpoczyna się pierwsza w Polsce Ogólnopolska Kampania Edukacyjna "Kobiece Dni z Ibuprom'em" dotycząca bólów menstruacyjnych u młodych kobiet.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Najnowsze badania przeprowadzone przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC pokazują, że podczas menstruacji ponad 75% dziewcząt w wieku 14-18 lat często dokucza ból. Niestety okazuje się także, że tylko około 30% młodych kobiet wie jak skutecznie poradzić sobie z bólem menstruacyjnym, a większość przyznaje, że przynajmniej czasem czuje się bezradna.

Młode dziewczyny potrzebują więc "partnera", który byłby ekspertem, doradcą i specjalistą w radzeniu sobie z bólami menstruacyjnymi. Producent marki Ibuprom, zdając sobie sprawę ze skali oraz wciąż niskiej świadomości problemu bólów menstruacyjnych zainicjował Ogólnopolską Kampanię Edukacyjną "Kobiece Dni z Ibuprom'em". Producent leku chce podzielić się swoją wiedzą na temat bólów menstruacyjnych i sposobów ich zwalczania. Wszystko po to, aby młode kobiety nie cierpiały w czasie miesiączki.

Kampanię "Kobiece Dni z Ibuprom'em" swoim autorytetem, wiedzą i doświadczeniem wspierają eksperci: ginekolog dr n. med. Marek Marcyniak z II Katedry i Kliniki Ginekologii i Położnictwa Akademii Medycznej w Warszawie oraz psycholog dr Ewa Kostarczyk z Instytutu Psychologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Ogólnopolska Kampania Edukacyjna "Kobiece Dni z Ibuprom'em" została zainicjowana przez producenta leku Ibuprom w odpowiedzi na problem społeczny, jakim są dla młodych dziewcząt bóle menstruacyjne. Jak wynika z badań problem bólów menstruacyjnych jest powszechny i tym bardziej uciążliwy, że systematycznie powraca. W obecnych czasach młode kobiety nie muszą cierpieć i mogą każdego dnia czerpać radość z życia nawet w trakcie tych kobiecych dni. Trzeba im dostarczyć odpowiedniej wiedzy, aby mogły skutecznie walczyć z bólami miesiączkowymi. Producent Ibuprom'u, najczęściej używanej na bóle menstruacyjne marki leku przeciwbólowego w Polsce, zorganizował ogólnopolską kampanię edukacyjną "Kobiece Dni z Ibuprom'em", której celem jest edukacja na temat sprawdzonych i skutecznych sposobów radzenia sobie z bólem podczas tych trudnych dni.

W ramach Kampanii "Kobiece Dni z Ibuprom'em":

         działa infolinia,         funkcjonuje strona internetowa,         został wydany bezpłatny poradnik edukacyjny,         są prowadzone dni otwarte w poradniach ginekologicznych.Dzwoniąc pod numer infolinii (22) 318 80 80[1] można uzyskać podstawowe informacje o kampanii "Kobiece Dni z Ibuprom'em", bólach menstruacyjnych, zapisać się na dni otwarte w gabinetach ginekologicznych oraz zamówić bezpłatny poradnik. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 13.00 do 17.00.

Specjalnie na potrzeby kampanii została stworzony serwis internetowy http://www.kobiecedni.pl/, w którym znajdują się najważniejsze informacje na temat problemu bólów menstruacyjnych i działań podejmowanych w ramach programu. Korzystając z serwisu internautki mogą uzyskać porady ekspertów, zamówić bezpłatny poradnik oraz dowiedzieć się czy i kiedy w ich mieście będą mogły wykonać bezpłatne badania ginekologiczne.

Elementem kampanii edukacyjnej jest także poradnik "Kobiece dni bez bólu" autorstwa dr. n. med. Marka Marcyniaka oraz psycholog dr. Ewy Kostarczyk, który stanowi kompendium wiedzy na temat menstruacji i metod radzenia sobie z bólami menstruacyjnymi .

W ramach kampanii "Kobiece Dni z Ibuprom'em" w wybranych miastach Polski organizowane będą dni otwarte w poradniach ginekologicznych, podczas których dziewczęta będą miały możliwość rozmowy z lekarzem na temat sposobów radzenia sobie z bólami menstruacyjnymi, a także wykonania bezpłatnych badań ginekologicznych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online