Kampania zatytułowana „Make What's Next” została przygotowana przez agencję m:united i składa się z czterech spotów.
W pierwszym z nich dziewczynki w szkole są proszone o wymienienie nazwisk znanych wynalazców. Odpowiedź nie sprawia dzieciom problemów - padają nazwiska Franklina, Edisona czy Tesli. Znacznie gorzej jest jednak w drugiej części spotu, gdy te same dziewczynki mają wskazać znane wynalazczynie w historii ludzkości. Tutaj nie pada żadne nazwisko, a jedna z dziewczynek przyznaje, że w szkole słyszała dotąd jedynie o wynalazcach - mężczyznach.
Na koniec Microsoft w swoim spocie wymienia kobiety, których odkrycia i wynalazki były znaczące w naszej historii, i bez których ludzkość byłaby dzisiaj w zupełnie innym cywilizacyjnie miejscu niż jest.

Uzupełnieniem kampanii są trzy kolejne filmiki, które przypominają postaci Yvonne Brill, która brała udział w konstruowaniu silników rakietowych, Ady Lovelace, twórczyni pierwszego algorytmu komputerowego, czy Tabithy Babbit, wynalazczyni piły tarczowej.

Kampania „Make What's Next” będzie obecna w telewizji, internecie i mediach społecznościowych w 35 krajach na świecie.











