Kobiety rzadziej oglądają wideo online

Więcej kobiet niż mężczyzn korzysta z internetu, ale rzadko oglądają one wideo online - wynika z raportu eMarketer.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

eMarketer przewiduje, że w tym roku 78 procent mężczyzn korzystających z internetu obejrzy wideo online, w porównaniu do 66 procent internautek. Z analizy wynika także, że mężczyźni szybciej od kobiet przyswajają sobie nowe technologie i mają lepszy dostęp do szerokopasmowego internetu – koniecznego do oglądania wideo online.

Z badania wynika także, że kobiety traktują sieć bardziej jako przedsiębiorstwo usługowe, miejsce w którym można załatwić różne rzeczy, jak np. kupić dzieciom ubranie. Internet raczej nie jest dla nich źródłem rozrywki. Pracujące matki twierdzą, że nie mają po prostu czasu na to, aby szukać klipów wideo w sieci.

Analitycy eMarketera przewidują jednak, że ta różnica do 2011 roku znacznie się zmniejszy. 88,8 procenta mężczyzn będzie wtedy oglądać wideo online, w porównaniu do 84,6 procenta kobiet.

eMarketer - km
Autor artykułu:
eMarketer - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu