Internetowa kampania pod hasłem "Dotknij moich kokosów"promowała odświeżający powietrze w samochodzie środek Ambi Pur Car2 Motion, który pozwala łączyć dwa zapachy. Akcja prowadzona byłana najważniejszych portalach, m.in. gazeta.pl, na którychumieszczono banner z hasłem pokazujący dziewczynę z kokosamizamiast stanika pochylającą się nad mężczyzną. Kliknięcie w reklamęodsyłało interneutów na stronę www.ambipurcar.pl, na którejumieszczono grę interaktywną z podobnymi motywami.
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły dwie skargi na tę kampanię, wktórych zarzucono jej, że jest "chamska i bezczelna", "propagujestereotyp kobiety jako obiektu seksualnego" oraz "wulgaryzujerelacje damsko-męskie". W jednym z protestów zaznaczono też, żereklama "nie jest przeznaczona dla wszystkich odbiorców, należałobyją opatrzyć klauzulą: od 18 lat". Na podstawie skarg kampaniizarzucono, że nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialnościspołecznej, zawierała treści dyskryminujące i nie uwzględniładzieci jako odbiorców swojego przekazu.

Spółka Sara Lee Household and Body Care Poland, produkująca AmbiPur i odpowiedzialna za jego promocję, broniła się, uzasadniając,że kontrowersyjna kampania była prowadzona wcześniej w innychkrajach i została tam pozytywnie przyjęta. Firma uznała, że reklamabyła utrzymana w dobrym guście, mając formę żartu skierowanego dogrupy docelowej produktu, czyli mężczyzn w wieku 25-39 lat.
Jednak Komisji Etyki Reklamy nie przychyliła się do tychwyjaśnień, oceniając, że kampania naruszyła dobre obyczaje i niebyła prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej, ponieważ zprzekazem mogły się zapoznać dzieci korzystające z ogólnodostępnychstron internetowych. W związku z tym instytucja uznała, że akcjareklamowa narusza kodeks branżowy i przepisy prawa.











