Kolejny klient Ad-verto

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pasażer może oderwać skrzydło od koperty, w której dostał bilet kolejowy, a następnie wypełnić i wrzucić do skrzynki, aby otrzymać informacje lub zamówić wybrany przez siebie kurs. W ten sposób Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego (ESKK) postanowiła promować swoją ofertę szkoleń. Wykorzystuje do tego nowy nośnik reklamowy - Ad - verto, okładkę na bilety kolejowe.

Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego jest kolejną po Providencie firmą, która korzysta z alternatywnej formy promocji oferowanej przez nowy nośnik reklamowy Ad - verto, wprowadzony na polski rynek przez firmę Begimo S.A. ESKK istnieje w Polsce od 1991 roku. Jest pierwszą placówką oświatową o profilu korespondencyjnym. Dotychczasowe kampanie reklamowe szkoły opierały się głównie na promocji w prasie oraz reklamie "door to door". Mimo zadowalających efektów ESKK nadal szuka nowych form dotarcia do klientów.

,,Poszukiwaliśmy nowego, niekonwencjonalnego, a jednocześnie skutecznego kanału komunikacji, który ma nam zapewnić dotarcie do interesującej nas grupy docelowej" - mówi Klaudia Andrzejewska, Zastępca Kierownika ds. Marketingu Europejskiej Szkoły Kształcenia Korespondencyjnego - "Dlatego też zdecydowaliśmy się promować nasze kursy na kopercie Ad - verto, która daje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zapozna się z naszą ofertą".

Kampania reklamowa ruszyła 5-go września 2003 r. i potrwa do końca miesiąca. Bilety kolejowe wraz z okładkami Ad - verto są dystrybuowane na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Trzy moduły reklamowe umożliwiają zamieszczenie informacji z obydwu stron okładki. Koperta jest wykonana z papieru kredowego z perforacją, która ułatwia oderwanie formularza zwrotnego.

Wykorzystany w kampanii kupon z perforacją zawiera z jednej strony komunikat reklamowy oraz informacje o warunkach promocji. Druga strona jest formularzem zamówienia. Aby zamówić wybrany kurs, wystarczy wypełnić kupon i wrzucić go do skrzynki pocztowej. Opłata pocztowa została przeniesiona na adresata. ,,Efektywność kosztowa, gwarantowany i bezpośredni sposób dotarcia do konsumenta to największe zalety Ad - verto - okładki na bilet kolejowy" - powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager Begimo S.A. - ,,Cieszy nas, że nośnik zyskuje coraz większe zainteresowanie ze strony reklamodawców, oraz że zaczyna pełnić nową rolę w promocji sprzedaży jako narzędzie pozyskiwania zamówień".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji