Trwająca kampania jest częścią planu zmiany postrzegania Schweppes przez konsumentów napojów gazowanych. Schweppes, przez lata kojarzony wyłącznie z jednym wariantem tonicu, od kilku sezonów stawia na podkreślenie różnorodności i soczystości owocowych smaków, dostępnych w ofercie marki. Tegoroczna kampania ma pokazywać, że produkt odpowiada na indywidualne preferencje każdego konsumenta i zapewnia intensywne doznania smakowe.
Na potrzeby komunikacji agencja H2O Creative wykreowała tzw. koło smaku, które przewija się we wszystkich materiałach oraz kanałach. Dzięki niemu każdy konsument może zidentyfikować, który z wariantów Schweppes najlepiej odpowie na jego potrzeby, bazując na uniwersalnych pojęciach smaku wytrawnego i delikatnie słodkiego oraz klasycznego i owocowego.

Kampania wykorzystuje m.in. 8-sek. materiały wideo, 30-sek. spoty i billboardy sponsorskie. Akcja obejmuje też punkty sprzedaży (materiały POS) oraz internet (m.in. aktywności w social media).
Za strategię komunikacji, koncept kreatywny, stworzenie materiałów oraz wdrożenie aktywności w mediach tradycyjnych i internetowych odpowiada agencja H2O Creative.











