Celem akcji jest podkreślenie, że Radio ZET zawsze pozostaje blisko słuchaczy i towarzyszy im niezależnie od miejsca i okoliczności, oferując każdego dnia dawkę dobrej muzyki i pozytywnej energii.
W spocie występują prezenterki i prezenterzy Radia ZET: Agnieszka Kołodziejska, Kamil Baleja, Bliguun Ariunbaatar i Norbert Bieńkowski. W "podróży" po Polsce towarzyszy im utwór "Walk With Me" Felixa Jaehn & Shouse, którego pozytywny wydźwięk dodatkowo akcentuje wyjątkową więź Radia ZET ze słuchaczami – generacją Radia ZET - podano w komunikacie.
To, co wyróżnia Radio ZET to nie tylko muzyka numer 1 i bliskość w kontakcie z odbiorcami na antenie, ale również budowanie bliskich relacji podczas wspólnych spotkań przy okazji wyjazdów i akcji organizowanych w całej Polsce. Dzięki nim nasi słuchacze mają możliwość bezpośredniego kontaktu z prowadzącymi, których na co dzień słyszą w radioodbiornikach. To nieoceniona wartość i pozytywne doświadczenie dla obu stron. O tym właśnie jest nasza najnowsza kampania, która pokazuje Radio ZET w pigułce

Kampania wystartowała 3 października i obejmuje największe stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN), outdoor w największych miastach, kina, prasę z Grupy Agora, główne portale internetowe i tematyczne oraz media społecznościowe.
Generacja Radia ZET!
Za kreatywną stronę działań promocyjnych odpowiadała Agencja 2012, natomiast dział marketingu Radia ZET, we współpracy z Zenithem zajął się planowaniem mediów. Spot wyprodukował dom produkcyjny Spokój.
Z badania Radio Track wynika, że w okresie od czerwca do sierpnia br. udział Radia ZET w rynku wyniósł 14,8 proc.











