
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Strategia i polityka cenowa BRE Banku kształtowane są wyłącznie decyzjami Zarządu Banku. W sytuacji intensywnej konkurencji na polskim rynku, Bank musi dbać jednocześnie o atrakcyjność oferty dla Klientów, jak również generować zyski dla swoich akcjonariuszy. BRE Bank buduje swoją pozycję konkurencyjną na rynku zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz zaleceniami KNF-u. Oferta banków detalicznych BRE Banku jest dostosowana przede wszystkim do potrzeb ich grup celowych. Powszechny, elektroniczny mBank od lat oferuje nowoczesne, podstawowe produkty i usługi bankowe, takie jak rachunek, karta czy przelewy, z których większość zwolniona jest z opłat. Źródłem zysku dla banku są transakcje i produkty dodatkowe, z których klienci - co ważne - korzystają dobrowolnie. Stale rozwijamy paletę produktową zgodnie z filozofią mBanku, który chce być liderem bankowości elektronicznej. I tak np. jako pierwsi zareagowaliśmy na zmiany na rynku kart płatniczych, wprowadzając pakiet oferowany w cenie 5zł/mc, umożliwiający wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji. Z kolei MultiBank, skierowany do klientów zamożniejszych, konkuruje przede wszystkim sprawnością działania i jakością obsługi. Przy tym parametry cenowe konta Aquarius dla klientów z tej grupy (osoby osiągające ponadprzeciętne dochody), przy odpowiedniej aktywności klienta, należą do najatrakcyjniejszych wśród analogicznych produktów konkurencyjnych. Wiesław Thor, Wiceprezes Zarządu, zastępujący Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego Banku

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
