„Dodaj do rachunku” - T-Mobile dolicza do faktury koszt zakupów w sklepach z aplikacjami

T-Mobile Polska wprowadza usługę „Dodaj do rachunku”, umożliwiającą dodanie kosztu zakupów w sklepach Google Play i Windows Phone do faktury abonamentowej.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Dodaj do rachunku” - T-Mobile dolicza do faktury koszt zakupów w sklepach z aplikacjami

Usługa „Dodaj do rachunku” umożliwi klientom abonamentowym T-Mobile Polska dostęp do oferty sklepów Google Play i Windows Phone bez konieczności podania danych karty kredytowej i obciążania jej podczas dokonywanych zakupów. Decydując się na zakup aplikacji lub innych treści dostępnych w obu sklepach, ich koszt zostanie dodany do faktury abonamentowej.

Rozwiązanie pozwala również na kontrolę kosztów, ponieważ miesięczny limit na zakupy w sklepach Google Play i Windows Phone to łącznie 200 zł. Ponadto jeśli po dokonaniu zakupu w Google Play klient zmieni zdanie, w przeciągu 15 minut będzie mógł z niego zrezygnować bez ponoszenia żadnych kosztów.

W obu sklepach stworzone zostaną także specjalne sekcje T-Mobile z rekomendacjami wybranych aplikacji.

Proces udostępniania usługi „Dodaj do rachunku” w sklepie Windows Phone już ruszył, a w Google Play rozpocznie się 24 lipca br. Wszyscy klienci abonamentowi T-Mobile mają uzyskać dostęp do usługi do 4 sierpnia br.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię