„Gogglebox” hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów

Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 601 tys. widzów, o 158 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Gogglebox” hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów

Dziewiąty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 10 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 601 tys. osób, co przełożyło się na 5,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rinke-na-krawedzi-nowy-program-ttv-oglada-250-tys-widzow,7171224633940097a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 24 września br. Przyciągnął on uwagę 684 tys. osób.

grafika

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 2,13 proc., a w grupie 16-49 było to 2,83 proc. Oznacza to, że program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o-maly-wlos-paradokument-ttv,7171224513439361a ##

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 158 tys. widzów. Siódmą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 443 tys. osób, co przełożyło się na 3,86 proc. udziału w grupie 4+ i 5,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

grafika

TTV w paśmie emisji programu, czyli w poniedziałki w godz. 22.02-22.59 ma 5,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji piąte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja z udziałem na poziomie 9,40 proc. jest trzecia.

grafika

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu