Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks

Jacek Szymczyk objął w Discovery Networks stanowisko ad sales directora na Europę Środkową. Zastąpił w tej funkcji Marcina Łukasiewicza, który zdecydował się na odejście z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks
Jacek Szymczyk

Szymczyk będzie zarządzał całościowo sprzedażą czasu reklamowego i realizacją projektów specjalnych na rynkach Europy Środkowej, takich jak Polska, Węgry, Czechy i Słowacja, nadzorując pracę siedmioosobowego zespołu. Będzie podlegać bezpośrednio Olgierdowi Dobrzyńskiemu, country managerowi na Europę Środkową.

Jacek Szymczyk związany jest z Discovery Networks od ponad ośmiu lat. Ostatnio zajmował stanowisko brand partnership managera na Europę Środkową i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę (nadawca szuka obecnie jego następcy). W tym czasie realizował projekty sprzedażowe dla klientów firmy i odpowiadał za niestandardowe rozwiązania reklamowe. Bezpośrednio nadzorował rynek węgierski w obszarze brand partnership.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"