Lidl rezygnuje z usługi click&collect

Sieć sklepów Lidl Polska podjęła decyzję o likwidacji usługi click&collect (zamów i odbierz) dla zakupów spożywczych. Jej testy prowadzone były w Poznaniu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl rezygnuje z usługi click&collect

Funkcja rezerwacji zakupów spożywczych w internetowym sklepie Lidla z odbiorem w placówce stacjonarnej była pilotażowo prowadzona od końcówki maja ubiegłego roku. Klienci zalogowani w Moim koncie Lidl mogli nieodpłatnie zarezerwować online co najmniej jedną sztukę danego produktu. Rezerwacji nie podlegały wyroby tytoniowe, alkohol (oprócz piwa), produkty lecznicze i preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-sklepy-instalacja-fotowoltaiczna ##

Lidl rezygnuje z click&collect

W maju br. Lidl zrezygnował z platformy rezerwacyjnej, o czym jako pierwszy napisał portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć nie tłumaczy swojej decyzji ani nie podaje, jakim zainteresowaniem cieszyła się usługa.

- Platforma rezerwuj.lidl.pl miała na celu przetestowanie możliwości rezerwacji naszych produktów online i późniejszego odbioru ich w jednym ze sklepów. Zebrane doświadczenia, zostaną wykorzystane przy rozwoju naszych kolejnych projektów. W chwili obecnej, nie mamy w planach ponownego uruchomienia platformy rezerwuj.lidl.pl - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji Lidl Polska.

W 2019 roku Lidl uruchomił sklep internetowy, w asortymencie którego są takie produkty jak akcesoria do domu, do łazienki i do ogrodu, odzież, dobra szybkozbywalne do domu czy sprzęt sportowy. Sklep online nie sprzedaje produktów spożywczych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-sklepy-promocja-odziez-wlasna-marka ##

Sieć Lidl Polska prowadzi w naszym kraju ponad 700 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt