Łukasz Pytlewski nowym szefem działu danych i analiz Proxi.cloud

Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud, gdzie objął stanowisko head of data.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Pytlewski nowym szefem działu danych i analiz Proxi.cloud
Łukasz Pytlewski

Łukasz Pytlewski będzie odpowiadał za rozwój unikalnych produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną.

– Odpowiadam za rozwój produktów analitycznych opartych o dane geolokalizacyjne. Oferują one unikalne możliwości pomiaru efektywności prowadzonych działań marketingowych. Dostarczają również użytecznych insightów, pozwalających lepiej rozumieć zachowanie konsumentów w świecie offline – komentuje Łukasz Pytlewski.

Pytlewski ma ponad 18-letnie doświadczenie w zakresie budowania, rozwijania oraz integrowania produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzenia procesów zarządzania danymi. Prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich. Zdobył doświadczenie, m.in. rozwijając kompetencje analityczne dla agencji GroupM, a także prowadząc projekty doradcze w Accenture.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu