Koncentrat Łowicz debiutuje w telewizji

Ruszyła niezwykle intensywna kampania reklamowa marki Łowicz, której głównym bohaterem jest nowy koncentrat pomidorowy w oryginalnym opakowaniu: minisłoiczku o pojemności 80 g.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ten najmniejszy słoiczek koncentratu, Łowicz wprowadził na rynek pod koniec listopada ub. roku. To pierwsza w historii Łowicza rekalma telewizyjna koncentratu.

Kampania, która informuje o pojawieniu się minikoncentratu w sprzedaży, jak również buduje wizerunek Łowicza jako pomidorowego eksperta, obejmie swoim zasięgiem siedem ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVP3, TVN, TV4, TVN7) oraz dziewięć kanałów tematycznych. Przygotowała ją agencja Red8, która w ubiegłym roku obsługiwała markę Łowicz. Media zaplanował i zakupiła – MediaCom.                                                                     

 Kampanię budują dwa spoty (30” i 15”), które komunikują, że jeden kilogram koncentratu Łowicz produkowany jest z 6 kg świeżych pomidorów, co zapewnia mu gęstość, esencjonalność i pełny smak.

 Reklamę telewizyjną wspierają działania BTL wplacówkach handlowych.   

Osoby odpowiedzialne za kamapnię: ze strony Agros Nova SP. zo.o. - Paweł Kawecki, Liliana Lesińska, ze strony Red8 - Agata Kusińska, Magda Ruf.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu