30 czerwca ukaże się ostatni numer bezpłatnego miesięcznika City Magazine. Jak informuje Agora "decyzja ta jest częścią programu optymalizacji portfela czasopism Agory".
Każde przedsięwzięcie w Grupie - nawet niewielkie - oraz wypracowane dla niego strategie są regularnie poddawane głębokiej analizie pod kątem opłacalności i długofalowej wartości dla Spółki. W wielu przypadkach zmiany przeprowadzone w zakupionych tytułach spowodowały, że tytuły, które poprzednio borykały się z trudnościami finansowymi odnotowały znaczącą poprawę wyników i wychodzą na drogę sukcesu. W przypadku City Magazine, mimo ogromnych wysiłków zespołu, działania restrukturyzacyjne nie przyniosły zamierzonych efektów. Po utracie reklamy wyrobów tytoniowych, które stanowiły ponad 1/3 przychodów, magazyn stał się trwale nierentowny - czytamy w komunikacie Agory.

Spółka nie wyklucza możliwości reaktywacji tytułu w innej formule wydawniczej.











