Średnia widownia premierowych odcinków kolejnej edycji telenoweli „Klan”, wyemitowanych w okresie od 5 września 2022 roku do 25 maja 2023 roku wyniosła 990 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,83 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 6 lutego. Śledziło go średnio 1,24 mln osób.

Dla porównania, rok temu (w okresie od 6 września 2021 roku do 3 czerwca 2023 roku) telenowelę śledziło o 100 tys. oglądających więcej - było to 1,09 mln osób, a udział TVP1 wynosił odpowiednio 10,37 proc., 5,82 proc. i 6,50 proc.
„Klan” to pierwsza polska telenowela, której fabuła została wybrana w konkursie dla telewidzów ogłoszonym przez Telewizję Polską w 1997 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-m-jak-milosc-tvp2-sezon-2022-2023-obsada-ogladalnosc,7169649976915585a ##











