Koniec współpracy Ipsos z Brand X

Instytut badawczy Ipsos zakończył kilkumiesięczną współpracę z Brand X

MiMP
MiMP
Udostępnij artykuł:

- Ipsos nigdy nie współpracował z Brand X na zasadzie partnerstwa. Była to tylko nieformalna współpraca obu firm w wybranych obszarach. W marcu br. Ipsos podjął decyzję o zerwaniu tej współpracy i niekontynuowaniu jakichkolwiek relacji z Brand X w przyszłości - stwierdził "MiMP" Daniel Leis z zarządu Ipsos.

 - Pojawiły się rozbieżności. Sprawę współpracy z firmą Ipsos uważam za zamkniętą. Teraz będziemy skupiać się na współpracy z naszymi zagranicznymi partnerami, czyli Red Spider i Account Planning Group - dodał "MiMP" Tomasz Siedlecki, dyrektor generalny Brand X.

Brand X powstała wrześniu ub.r. Założył ją Tomasz Siedlecki  i Antoni Janssen. Firma  prowadzi projekty z zakresu konsultingu marketingowego i doradztwa strategicznego dla firm z branży FMCG.

MiMP
Autor artykułu:
MiMP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"