Konsumenci chcą większych telewizorów

Przekątna ekranu i jakość obrazu - to najważniejsze rzeczy dlapotencjalnych nabywców telewizorów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę NPD Group wynika, że dla77 proc. konsumentów planujących zakup nowego telewizora bardzoważnym czynnikiem przy wyborze odbiornika jest rozmiar ekranu.Swoje pieniądze chcą oni wydać na co najmniej 40-calowy telewizor,a dla 25 proc. ekran musi mieć przekątną co najmniej 50 cali.

Drugim najważniejszym czynnikiem okazała się natomiast wyższarozdzielczość, na którą wskazało 71 proc. respondentów.

Z danych NPD Group wynika również, że w pierwszych dziewięciumiesiącach bieżącego roku przeciętna cena płaskich telewizorów oprzekątnej ekranu 40-42 cale wynosiła 838 dolarów, w porównaniu do1.150 dolarów w analogicznym okresie roku ubiegłego. W tym samymczasie przeciętna cena odbiorników o przekątnej ekranu 50-52 calespadła z 1.941 do 1.409 dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji