Kontrowersyjna kampania marketingowa Anheuser-Busch

Amerykański producent piwa Anheuser-Busch rozpoczął dystrybucję ulotek reklamowych odwołujących się do patriotyzmu Amerykanów.

Press
Press
Udostępnij artykuł:

Anheuser-Busch reklamuje się jako jedyny amerykański browar wciąż znajdujący się niemal w pełni w rękach rodzimych inwestorów. Rozprowadzane ulotki przekonują jednocześnie Amerykanów, że najwięksi konkurenci rynkowi Anheuser-Busch, browary SABMiller i Molson Coors, są w posiadaniu zagranicznych inwestorów, w związku z czym wyprowadzają amerykański kapitał poza granice kraju.

Kampania już spotkała się z ostrą krytyką analityków. Ich zdaniem ksenofobiczna i nawołująca do bojkotu zagranicznego kapitału kampania odbije się negatywnie na popularności browaru Anheuser-Busch zarówno w USA, jak i poza nimi. Przypominają, że dużą część sprzedawców piwa w Stanach Zjednoczonych stanowią imigranci, dla których kampania Anheuser-Busch może być obraźliwa. 

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji