Kostrzewa PR i nowym logo, działem ID i Piotr Szuszkiewicz

Agencja Kostrzewa PR zyskała nową identyfikację wizualną oraz dział ID, który będzie się zajmował obszarem brand identity. Szefem tego działu i dyrektorem kreatywnym firmy został Piotr Szuszkiewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach oferty i działu ID agencja Kostrzewa PR oferuje wprowadzenie marki na rynek - zarówno istniejących zagranicznych produktów i usług, jak również nowo tworzonych konceptów. Kostrzewa PR zajmować się będzie consultingiem z zakresu adaptacji istniejącej filozofii marki, wsparciem w poszukiwaniu lokalizacji oraz dalszą promocją, marketingiem i kontaktem z mediami.

W przeszłości z tej usługi skorzystała m. in. firma Martinisation London. Aktualnie agencja pracuje nad wdrożeniem na polski rynek jednej z sieci włoskich bistro oraz linii produktów FMCG

- Public relations musi iść w parze z brand identity, tak aby uwypuklać całość charakteru komunikowanej marki - zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego - przekonuje Urszula Kostrzewa, prezes Kostrzewa PR.

grafika

Jednocześnie agencja zyskała nową identyfikację wizualną, którą opracował Piotr Szuszkiewicz (na zdjęciu powyżej), nowy dyrektor kreatywny Kostrzewa PR i szef działu ID. Szuszkiewicz przez dwa lata współpracował już z agencją. Wcześniej był związany m.in. z agencją Omnicreation. - Rozeznanie rynku pozwoliło nam na oferowanie implementacji marki praktycznie od zera, w tym dla klientów zagranicznych dopiero rozpoczynających działalność w Polsce. Oferta full-service jest tutaj gwarancją, że produkt lub usługa płynnie wdrożą się w rynek i z pozytywnym oddźwiękiem zostaną przyjęte przez odbiorców - przekonuje Piotr Szuszkiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"