- Wszystkie realizowane przez nas zespół projekty przynoszą nam sporo powodów do dumy i satysfakcji. Cieszymy się, że ich jakość doceniania jest również w niezależnych konkursach, czego dowodem jest m.in. zdobyta przez Ideacto nagroda Webstar w kategorii Creative – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor Operacyjny w Ideacto.
W minionym roku wiele działo się także wewnątrz agencji. Ideacto przeszło zmianę identyfikacji wizualnej firmy, w ramach której powstała m.in. nowa strona internetowa. Agencja zdobyła także pierwsze doświadczenia w organizowaniu własnych wydarzeń edukacyjnych, rozpoczynając cykl szkoleń Akademii Ideacto dla project managerów i specjalistów eCommerce.
- Z podsumowaniami wiążą się postanowienia. Na pewno chcemy rozwijać się w naszych dotychczasowych usługach, a mamy apetyt na jeszcze więcej. Statystyki mówią dużo o tym, co udało nam się zrealizować, ale najważniejsze, że wciąż nie brakuje nam pomysłów na to jak wspierać e-biznesy naszych Klientów. Nie możemy się już doczekać okazji, by realizować z nimi kreatywny eCommerce – dodaje Marcin Cichoń.

Zobacz podsumowanie roku 2014 w agencji Ideacto: infografika
dostarczył
infoWire.pl











