
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Kredyt Bank zajął 4. miejsce w tegorocznej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, poprawiając swój wynik aż o 22 pkt. Ten awans redakcja tygodnika uznała za „bodaj największą rewelację tej edycji rankingu”. W zestawieniu dla firm, przygotowywanym przez Forbes, Kredyt Bank dostał 3 gwiazdki.Kredyt Bank przykłada dużą wagę do standardów i jakości obsługi klientów, stawiając na bliską współpracę i budowanie relacji. Sukcesywnie pracuje nad podnoszeniem poziomu obsługi i dostarczaniem kompleksowych rozwiązań finansowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. - Wynik rankingu odbieramy jako duży sukces. W ubiegłym roku wprowadziliśmy nowe standardy jakości i jak widać klienci zaczynają te zmiany doceniać. Bank tak kształtuje i zmienia ofertę produktową, usługi i procesy, by dać klientom poczucie partnerstwa, wsparcie oraz doradztwo w każdej sytuacji. Nam zależy na budowaniu zaufania. A tu podstawą jest jakość. Bo jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę – uważa Joanna Jabłońska–Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością Sprzedaży w Kredyt Banku.Ponadto Kredyt Bank zdobył wyróżnienie redakcji miesięcznika Forbes. Ranking Forbes ocenia atrakcyjność banków pod kątem oferty dla firm. - Chciałem podziękować przede wszystkim klientom - to dla nich działamy, dla nich się zmieniamy i o nich zabiegamy. Ale ta nagroda to również nagroda dla pracowników i chciałbym im przede wszystkim podziękować za te 3 lata świetnej roboty. Dziękuję! - powiedział Jerzy Śledziewski, wiceprezes Zarządu Kredyt Banku podczas uroczystej gali wręczania nagród.Od kilku lat ranking jakości Newsweeka jest wydarzeniem oczekiwanym przez bankowców. Redakcja, wspólnie z audytorami Millward-Brown SMG/KRC, metodą „tajemniczego klienta” ocenia jakość obsługi w bankach. Pod uwagę brane są m.in. kompetencje pracowników, przejrzystość formularzy i wygląd placówki.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
