Kredyt Bank na facebook.com

W ubiegłym tygodniu Kredyt Bank uruchomił swój fanpage na Facebooku. Jest on istotnym elementem nowej strategii komunikacyjnej Kredyt Banku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kredyt Bank w ubiegłym tygodniu uruchomił swój fanpage pod adresem www.facebook.com/KredytBank. Dialog oraz interakcja w mediach społecznościowych są elementem komunikacji banku z klientami i otoczeniem.

- Biorąc pod uwagę coraz większą popularność mediów społecznościowych także wśród klientów Kredyt Banku, postanowiliśmy ułatwić im kontakt z naszą marką w miejscu, w którym spędzają coraz więcej czasu. Chcemy pokazać, ze szanujemy naszych klientów, dlatego przyjęliśmy zasadę godzinnej reakcji na posty i zapytania w cyklu 24/7 - mówi Wojciech Hawajski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Kredyt Banku.

Fanpage Kredyt Banku, zachowując synergię z innymi kanałami komunikacji, wystartował w szacie graficznej spójnej z kampanią reklamową z udziałem Wojciecha Manna oraz Krzysztofa Materny.

W ciągu pierwszych dni fanpage Banku polubiło ponad 400 osób. 54% z nich to kobiety, a poziom zaangażowania fanów osiągnął bardzo wysoki poziom 4-5%. Średnia dla startującego fanpage to ok. 0,96%.

Bank rozważa uruchomienie także innych kanałów mediów społecznościowych, jednak uzależnia to od analiz aktywności klientów i potencjalnych klientów w tych mediach.

Warto zaznaczyć, iż po raz pierwszy wśród polskich fanpage"y wykorzystano system rotacyjny w zakładce powitalnej, dzięki czemu nowych fanów wita losowo Wojciech Mann, Krzysztof Materna lub obaj Panowie jednocześnie. Docelowo fanpage zostanie wyposażony w praktyczną mapę placówek i oddziałów, funkcjonalny formularz kontaktowy oraz informacje o programach społecznych banku.

Kredyt Bank stawia na docenianie fanów, poprzez publikację materiałów przedpremierowych oraz dedykowanego kontentu, przygotowywanego jedynie na potrzeby fanpage"a.

W dalszej kolejności, Bank planuje konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz w inne ciekawe interakcje z marką.

Strategię aktywności w mediach społecznościowych tworzy i realizuje agencja faceADDICTED wybrana w procesie przetargowym.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online