Nie żyje Krzysztof Hipsz, były dziennikarz TVP i TOK FM

W wieku 72 lat zmarł Krzysztof Hipsz – w ostatnich latach wydawca i redaktor naczelny magazynu „X-cross”, a wcześniej dziennikarz m.in. Telewizji Polskiej i Radia TOK FM.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Nie żyje Krzysztof Hipsz, były dziennikarz TVP i TOK FM
Krzysztof Hipsz

Krzysztof Hipsz zmarł w zeszły piątek. – Z głębokim smutkiem i żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci wspaniałego dziennikarza, publicysty, człowieka, przyjaciela Krzysztofa Hipsza. Składając wyrazy współczucia, łączymy się w bólu z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi zmarłego – napisano na profilu facebookowym Człuchowskiego Auto Moto Klubu Poltarex.

Hipsz od 2010 roku był wydawcą i redaktorem naczelnym magazynu „X-cross”.

Z branżą mediów Krzysztof Hipsz był związany od drugiej połowy lat 70. Pisał o muzyce m.in. do „Na Przełaj”, „Razem”, „Walki Młodych”, „Jazzu” i „Rzeczpospolitej”.

W latach 1980–1982 miał w TVP1 program „Klub Czarnego Krążka”, w latach 1996–1998 razem z Krzysztofem Grzybowskim prowadził audycję o filmach, a w latach 2006–2009 był redaktorem naczelnym miesięcznika „Cinema”.

W latach 80. Hipsz relacjonował dla tygodnika „Moto Express” cykl rajdów Polski. Był założycielem i pierwszym redaktorem naczelnym miesięcznika „Świat Motocykli”, potem był związany m.in. z „Golf&Life” (jako wicenaczelny) oraz „Speed” i „HighSpeed” (jako szef redakcji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii