Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:
CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGOJakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek radynadzorczej SARAnna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezeszarządu SARZygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008Tomasz LisMonika OlejnikBogdan Rymanowski
NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008nasza-klasa.plradio PINTVN24
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA2008Bank Zachodni WBK SACoca-Cola Poland Services Sp. z o.o.INGPOLKOMTEL SA
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU2008BRAINChange IntegratedPZL
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU2008MediacomMediaedge:CIAStarcom
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU2008On Board Public RelationsPartner of PromotionSolski Burson-Marsteller

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU2008EskadraPeppermintTequila/Polska
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU2008AMSCityboard MediaStröer
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU2008GemiusIQS and QUANT GroupMillward Brown SMG/KRC
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU2008ArtegenceMax WeberOS3 Multimedia
Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy wdrugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firmadoradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br.podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognozw komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor,OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ,PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jestagencja MMT Management.
Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl.Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.











