Kto ma szansę na Impactory?

Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłureklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonaliczłonkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacjiwspółpracujących przy konkursie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:

CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGOJakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek radynadzorczej SARAnna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezeszarządu SARZygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008Tomasz LisMonika OlejnikBogdan Rymanowski

NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008nasza-klasa.plradio PINTVN24

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA2008Bank Zachodni WBK SACoca-Cola Poland Services Sp. z o.o.INGPOLKOMTEL SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU2008BRAINChange IntegratedPZL

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU2008MediacomMediaedge:CIAStarcom

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU2008On Board Public RelationsPartner of PromotionSolski Burson-Marsteller

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU2008EskadraPeppermintTequila/Polska

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU2008AMSCityboard MediaStröer

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU2008GemiusIQS and QUANT GroupMillward Brown SMG/KRC

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU2008ArtegenceMax WeberOS3 Multimedia

Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy wdrugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firmadoradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br.podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognozw komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor,OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ,PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jestagencja MMT Management.

Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl.Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online