Od 14 września w Polsacie można oglądać drugą edycję programu Bar. Z danych AGB Polska wynika, że oglądalność programu utrzymuje się na wysokim poziomie.
Po siedmiu tygodniach emisji program oglądało średnio 2 950 280 widzów przy udziale w rynku na poziomie 18,60%. W tym samym czasie każdy odcinek Bar 1 oglądało średnio 3 036 922 widzów. Oto struktura widowni:
BAR 2
Comp ADH %SexMęźczyźni42,00% Kobiety58,00%Age 4 - 9 4,70% 10 - 1513,30% 16 - 198,80% 20 - 247,10% 25 - 298,80% 30 - 349,00% 35 - 396,00% 40 - 448,60% 45 - 498,80% 50 - 547,70% 55 - 593,40% 60+13,60%City sizewieś46,00% < 50 tys.23,90% 50-100 tys.6,40% 100-200 tys.9,20% > 200 tys.14,50%ProfessionTop management5,50% Medium level12,40% Workers & farmers17,40% emeryci21,00% Others43,70%EducationLow50,20% Secondary24,50% High7,20% Other18,00%

BAR 1
Comp ADH %SexMęźczyźni39.3 %Kobiety60.7 %Age 04-094.1 % 10-1511.8 %16 - 1910.2 %20 - 248.2 %25 - 297.6 %30 - 348.0 %35 - 395.3 %40 - 447.7 %45 - 499.8 %50 - 547.7 %55 - 593.9 %60+15.6 %City sizewieś49.3 %< 50 tys.24.4 %50-100 tys.5.3 %100-200 tys.8.5 %> 200 tys.12.6 %ProfessionTop management3.4 %Medium level10.7 %Workers & farmers16.3 %emeryci25.2 %Others44.4 %EducationLow55.6 %Secondary23.7 %High4.8 %Other15.9 %











