"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Prawie milion widzów śledziło 31. sezon "Kuchennych rewolucji" – wynika z danych Nielsena opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. TVN w porze emisji kulinarnego programu pozostał liderem grupy komercyjnej.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Magda Gessler na planie "Kuchennych rewolucji"

Tej jesieni stacja TVN emitowała kulinarny program z Magdą Gessler w czwartki o godzinie 21:35 między 4 września a 4 grudnia. Średnia oglądalność premierowych odcinków "Kuchennych rewolucji" w tym okresie wyniosła 987 tys. widzów, co przekładało się na udział w rynku na poziomie 9,5 proc. w gronie wszystkich widzów i 13,35 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność hitu TVN

Spośród 14 odcinków programu najwięcej widzów przyciągnął trzeci z 18 września, który zobaczyło średnio 1,09 mln osób. Najmniejszą widownię zgromadziła przed telewizorami premiera sezonu, którą obejrzało średnio 862 tys. odbiorców.

TVN w porze emisji "Kuchennych rewolucji" był liderem rynku w grupie komercyjnej, a w grupie 4+ ustępował jedynie TVP1.

W porównaniu do wyników 29. sezonu "Kuchennych rewolucji" emitowanego jesienią ubiegłego roku w tym samym pasmie program stracił niemal 74 tys. widzów i zmniejszył udziały w grupie ogólnej o 2 proc. Wzrosły za to udziały w grupie komercyjnej o 12 proc. W trakcie tego sezonu "Kuchenne rewolucje" dwukrotnie konkurowały z meczami polskiej reprezentacji w piłce nożnej (4 września i 9 października).

"Kuchenne rewolucje" to adaptacja amerykańskiego formatu "Kitchen Nightmares". Program z udziałem Magdy Gessler nadawany jest w TVN od 2010 roku. Za jego produkcję odpowiada firma Constantin Entertainment Polska. Kolejny sezon kulinarnego programu wróci na antenę TVN na wiosnę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet