Tej jesieni stacja TVN emitowała kulinarny program z Magdą Gessler w czwartki o godzinie 21:35 między 4 września a 4 grudnia. Średnia oglądalność premierowych odcinków "Kuchennych rewolucji" w tym okresie wyniosła 987 tys. widzów, co przekładało się na udział w rynku na poziomie 9,5 proc. w gronie wszystkich widzów i 13,35 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność hitu TVN
Spośród 14 odcinków programu najwięcej widzów przyciągnął trzeci z 18 września, który zobaczyło średnio 1,09 mln osób. Najmniejszą widownię zgromadziła przed telewizorami premiera sezonu, którą obejrzało średnio 862 tys. odbiorców.
TVN w porze emisji "Kuchennych rewolucji" był liderem rynku w grupie komercyjnej, a w grupie 4+ ustępował jedynie TVP1.

W porównaniu do wyników 29. sezonu "Kuchennych rewolucji" emitowanego jesienią ubiegłego roku w tym samym pasmie program stracił niemal 74 tys. widzów i zmniejszył udziały w grupie ogólnej o 2 proc. Wzrosły za to udziały w grupie komercyjnej o 12 proc. W trakcie tego sezonu "Kuchenne rewolucje" dwukrotnie konkurowały z meczami polskiej reprezentacji w piłce nożnej (4 września i 9 października).
"Kuchenne rewolucje" to adaptacja amerykańskiego formatu "Kitchen Nightmares". Program z udziałem Magdy Gessler nadawany jest w TVN od 2010 roku. Za jego produkcję odpowiada firma Constantin Entertainment Polska. Kolejny sezon kulinarnego programu wróci na antenę TVN na wiosnę.











