Kulinarne podróże ze Starwood Hotels & Resorts

Dla sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której w Polsce należą hotele marki Sheraton, Westin i The Luxury Collection, agencja INSIGNIA przygotowała stronę internetową promującą serię wyjątkowych podróży kulinarnych po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie. W ramach programu "SPG in Three FLavours" goście restauracji i barów uczestniczących w programie Starwood Preferred Guest mogą poznać najlepsze smaki miasta podczas kameralnych kolacji przygotowanych przez szefów kuchni luksusowych hoteli Starwood.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach program Starwood Preferred Guest klienci sieci hoteli Starwood mogą skorzystać z programu premiowego, polegającego na przyznawaniu punktów za pobyty i usługi dodatkowe oraz rachunki w restauracjach oraz barach. Punkty mogą być wymieniane na bezpłatne noce hotelowe, bilety lotnicze oraz usługi hotelowe w ponad 1200 hotelach w blisko 100 krajach.  

Elementem programu Starwood Preferred Guest jest portal SPG in Three Flavours, dostępny pod linkiem http://culinaryjourneys.spgrestaurantsandbars.com. To swoisty kulinarny przewodnik po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie.

Strona internetowa stanowi oś komunikacji oferty restauracji w naszych hotelach Starwood w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - komentuje Monika Szewczyk, Digital Field Marketing Manager, Starwood Hotels&Resorts in Poland, C/O Sheraton Warsaw Hotel - Jest dostępna jest w 3 wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i polskiej, także w wersji mobilnej. Jej nowoczesny i bardzo atrakcyjny kafelkowy układ umożliwia lepszą prezentację zdjęć oraz filmów kulinarnych, na czym nam najbardziej zależało. Ponadto, strona jest oparta na strukturze typu "one-page", dzięki czemu użytkownik może poruszać się po niej za pomocą przesuwania myszki bądź przesuwania dłonią po ekranie smartfona bądź tabletu. Dodatkową funkcjonalność strony stanowi jej integralność z mediami społecznościowymi, dzięki czemu treści publikowane na Facebooku, Twitterze bądź Instagramie, za pomocą konkretnego hashtagu są automatycznie publikowane w serwisie. Współpraca z agencją Insignia była przyjemnością - pracownicy reagowali szybko na zgłaszane uwagi, przedstawiając jednocześnie własne rozwiązania i pomysły. Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania, oczywiście bardzo pozytywnie. - dodaje Szewczyk.

Agencja INSIGNIA współpracuje z siecią hoteli od siedmiu lat, realizując projekty interaktywne dla marek Sheraton, Westin oraz Luxury Collection. Współpraca obejmuje projektowanie serwisów internetowych, blogów, prowadzenie kampanii promocyjnych w internecie oraz szerokie doradztwo w zakresie obecności marek w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online